maanantai 8. kesäkuuta 2009

I love Grey

Kate Moss on taas onnistunut asu valinnoassaan niin kuin aina. Harmaa jakku, löysä kuultava beige t-paita, pitkä siro kaulakoru ja valkoiset pillifarkut ovat ihania. Tuollaiset löysät kuultavat t-paidat ovat ihan parhaita, ne ovat rentoja ja mukavia päällä, silti siistejä. Nykyään tykkään käyttää vain pitkiä kaulakoruja, ne ovat jotenkin hienompia ja näyttävät paremmilta. Clutch on tullut nykyään jokapäiväiseen käyttöön, joka sopii kyllä minulle. Itselläni ei vielä ole tuollaista oversized-clutchia, kun en ole löytänyt sopivaa.
Aurinkolasit ja nuttura viimeistelee tyylin.
Tässä on kevään ja kesän trendit yhdistettynä!

Kuva: couturecandy.com

6 kommenttia:

  1. Upea asu ja mä myös kaipailen oversized-clutchia! :)

    VastaaPoista
  2. Elena, kiva että tykkäät myös. :)

    neiti y, olen tullut jo niin vaativaiseksi ettei mikään kelpaa. :D Voisin ottaa sellaisen vintagenakin, sillä kuluneenakin se voi olla aika makee. ;) Nahkasena olen sitä etsiskellyt, mutta vielä etsin.

    VastaaPoista
  3. Nice, kyllä tota mielellään pitäisi! (ja hei blogi jatkuu taas!)

    VastaaPoista
  4. Tinttu, hyvä. :). Löysä läpikuultava teeppari on ainakin minulla kesällä ahkerassa käytössä ja myös jakku. :)

    Annalie, ihanaa! :) Olen taatusti lukemassa kirjoituksiasi.

    VastaaPoista